Compania Karmod din Turcia a lansat un proiect pentru amenajarea unei tabere cu o capacitate de 1.500 de muncitori care vor lucra la construcția autostrăzii A13 Sibiu-Făgăraș, tronson construit de o altă companie turcească, Makyol.
Conform economica.net, tabăra, realizată din clădiri modulare realizate din containere, va avea o mulțime de facilități precum dormitoare, dar și spații de birouri.
„Producem și expediem 15.343 de mp de structuri de containere în 45 de zile. Aceste structuri vor găzdui 1.500 de persoane simultan și includ cămine, săli de mese, birouri, bucătării, zone comune, laboratoare și spălătorii”, a declarat Ozay Kemal Karakucuk , directorul de vânzări al Karmod, citat de agenția de presă Anadolu.
Autostrada va fi construită de antreprenorul turc Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, care are la dispoziție 6,4 miliarde de lei (fără TVA) pentru construcția întregii secțiuni Sibiu – Făgăraș a A13.
Tronsoanele autostrăzii Sibiu-Făgăraș, sunt următoarele:
Tronsonul 1: Boița (Autostrada Sibiu – Pitești) – Avrig – Mârșa (DJ 105G) în lungime de 14,25 km,
Tronsonul 2: Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1) în lungime de 19,92 km,
Tronsonul 3 (Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ105B) în lungime de 17,61 km,
Tronsonul 4 (Sâmbăta de Sus (DJ105B) – Municipiul Făgăraș (16,26 km) la care se adaugă drumul de legătură cu DN1 (5,6 km).
Finanțarea este asigurată prin Programul Transport (PT), iar pe traseul acestei secțiuni urmează să fie construite: 7 noduri rutiere: Boita, Avrig, Arpașu, Victoria, Sâmbăta, Ileni, Făgăraș; 24 poduri peste Autostrada Sibiu-Făgăraș; 63 poduri peste alte tipuri de obstacole (cursuri apă, drumuri); trei poduri pe drum de legătură între Autostrada Sibiu- Făgăraș și DN1; 12 viaducte pe autostrada Sibiu – Făgăraș; două centre de întreținere și coordonare; un punct de sprijin; două spatți de servicii S3; două spații de servicii S1.
Acasă Economic-Social Tabără pentru 1.500 de muncitori care vor lucra la autostrada A13 Sibiu-Făgăraș