Săptămâna mobilității s-a încheiat la Făgăraș dar mișcarea continuă. Campania europeană Traffic Snake Game (TSG) a primit în România numele „OSCAR, ŞARPELE HOINAR” . Cea de-a patra ediție a campaniei „Oscar, șarpele hoinar” a avut loc astăzi în centrul orașului, unde zeci de elevi de la școlile din Făgăraș au pictat pahare și le-au decorat cum au știut ei mai bine, după care le-au înșiruit astfel creând imaginea șarpelui în trafic.
Alături de profesori, micuții școlari au promovat mersul pe jos, pe bicicletă sau cu mijloacele de transport în comun. Campania „Oscar, șarpele hoinar“ își propune să combată o serie de percepții negative privind siguranța în trafic și să promoveze modurile de deplasare sustenabile ca distractive și sănătoase. Mergând pe jos au cu bicicleta, copii devin conștienți de mediu înconjurător. În continuare „Oscar,șarpele hoinar” va urmări modul în care se deplasează la școală cei mai mici școlari și, împreună cu părinții și cadrele didactice, îi va încuraja pe micuți să adopte mersul pe jos, cu bicicleta, cu trotineta sau cu mijloacele de transport în comun.