Începând din 4 februarie 2021, programările online la Evidența Persoanelor (SPCLEP) Făgăraș se extind. Acestea vor fi disponibile și pentru ziua de joi, nu doar marțea, iar programul va fi prelungit. Rezervările pot fi făcute începând de astăzi, accesând link-ul: https://evidpers.primaria-fagaras.ro/Programare.aspx Înainte de programare verificaţi informaţiile generale şi lista documentelor necesare, disponibile pe site-ul primăriei. Sistemul care vine în sprijinul cetățenilor prin facilitarea accesului la serviciile de la Evidența Persoanelor (SPCLEP) a fost implementat de Primăria Făgăraș anul trecut. Acesta este disponibil pe site-ul www.primaria-fagaras.ro și este activ acum pentru fiecare zi de marți și joi.
NOUL PROGRAM, valabil din 4.02.2021:
Primiri cereri:
Luni: 8.30 – 11.00
Marți: 8.30 – 12.00 – programări exclusiv ON-LINE
Miercuri: 13.00 – 17.00
Joi: 8.30 – 11.00 – programări exclusiv ON -LINE
15.00 – 17.00 – programări exclusiv ON-LINE
Eliberări acte de identitate:
Luni: 8.30 – 11.00 și 14.00 – 15.00
Marți: 8.30 – 12.00
Miercuri: 9.00 – 11.00 și 13.00 – 17.00
Joi: 8.30 – 11.00 și 15.00 – 17.00
Vineri: 9.00 – 11.00
Programarea unei solicitări privind o noua carte de identitate/CIP/viză de reședință este netransmisibilă, individuală, corespunzătoare unui singur C.N.P. O programare şi timpul aferent unei programări sunt alocate unei singure persoane, nu unei familii.
În calendarul programărilor este permisă efectuarea unei singure rezervări, pentru un C.N.P., la o anumită dată/oră. Utilizatorul are posibilitatea de a efectua o nouă rezervare doar după ce trece data/ora respectivă.
Accesul fizic la biroul pentru depunerea actelor se face conform listei care va fi afişată la intrare, la data şi ora programată.
Neconformitatea datelor din formularul de programare şi lipsa actelor necesare duc la anularea programării.
În cazul anulării programării, solicitantul va aplica pentru o nouă programare. Programările pentru același CNP se pot face în limita a doua rezervări. În cazul zilelor declarate nelucrătoare anunțate ulterior datei programării, prin acte normative, solicitanții vor fi notificați prin e-mail pentru a se reprograma. Alte detalii pot fi obținute prin e-mail, la adresa: evidenta.persoanelor@primaria-fagaras.ro