Din ce în ce mai mulți tineri sunt atrași de activitatea de voluntariat și își doresc să participe alături de profesioniști la misiunile pentru salvarea vieții oamenilor. Dacă ești interesat să ajuți și să faci parte din echipa salvatorilor trebuie să depui dosarul la sediul ISU Brașov până la data de 30 iunie 2021. Numărul de locuri este limitat.
Pentru a te putea înscrie trebuie să ai o vârsta cuprinsă între 16 și 65 de ani și să fii apt din punct de vedere medical. Totodată, se cere să nu fi fost condamnat pentru săvârșirea de infracțiuni cu intenție ori să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul serviciilor inspectoratelor pentru situații de urgență.
În cadrul activităţii de recrutare şi înscriere, candidatul trebuie să prezinte un dosar care să cuprindă următoarele documente:
– cerere de înscriere;
– certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani);
– copie după actul de identitate;
– aviz psihologic (nu adeverință) care va conține, din partea psihologului clinician, un profil psihologic cu recomandări la finalul evaluării sau din partea psihologului cu competență în apărare, ordine publică și siguranță națională cu precizarea apt sau inapt pentru activitățile în cadrul unui serviciu de urgență;
– act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare – nu există un minim de studii de care persoana care dorește să acceadă la programul de voluntariat trebuie să dispună;
– adeverinţă medicală din care să reiasă, cumulativ, cel puțin două din următoarele criterii “nu se află în evidență cu boli cronice”, „apt pentru efort fizic de nivel mediu” și „clinic sănătos”;
– acordul scris al părinţilor/tutorelui legal, doar pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani