În momentul de față, două șantiere sunt deschise pe amplasamentul de la Ghimbav al Aeroportului Internațional Brașov. Pe lângă șantierul terminalului de pasageri, antreprenorul Construcții SA Sibiu a reluat lucrările la cele nouă „obiecte” care intră componența infrastructurii aeroportuare: clădire energetică, remiză PSI, posturi de control acces, gospodărie de apă, parcare auto şi drum de acces terminal – DJ 103 C, drumuri tehnologice interioare, împrejmuiri și porți, rețele interioare în aeroport și platformă antisuflu.
Proiectul și planul aeroportului au costat aproximativ 70 de milioane de euro. Pista va avea o lungime de 2820 m o lățime de 45 m și acostamente betonate de câte 7,5 m. Pe viitoarea pistă va putea ateriza și decola orice tip de avion, cu excepția lui A380, pentru care trebuie un terminal special și o pistă mai lungă. [1] Pe data de 21 mai 2014 a decolat și a aterizat primul avion pe pista noului aeroport. Pe lângă aeroport va trece viitoarea autostradă A3.Brașovul va fi al 17-lea oraș din România care are aeroport.