
Daca doriti ca mai multi dintre prietenii dumneavoastra sa vada o postare pentru a anunta o logonda sau un eveniment, ca o vanzare a unui automobil, cei de la Facebook s-au gandit la o modalitate de a rezolva aceasta problema, doar daca sunteti dispusi sa platiti.
Reteaua sociala a inceput deja sa testeze o noua caracteristica in Statele Unite, permitand utilizatorilor sa cumpere “posturi promovate”. Facebook va pozitiona postul selectat in partea de sus a fluxului de stiri, si asa va creste probabilitatea de a fi vazut de catre prietenii si abonati.
Cei de la Cnet au incercat sa afle care va fi pretul acestei noi ccaracteristici, iar raspunsul celor de la Facebook a fost 7 dolari.
Cei care vor sa aibe acces la aceasta caracteristica trebuie sa aibe peste 5.000 de prieteni si abonati.
Compania a inceput aceste teste in luna mai in Noua Zeelanda, apoi a reusit sa extinda acest serviciu si in alte 20 de tari. Noua caracateristica le permite utilizatorilor sa vada cati dintre prietenii lor au vazut postul.