Examen pentru administratorii asociațiilor de proprietari

0
49
http://webmobile.xdev.ro/fagarastv/player.html

sedinta 1În cursul zilei de ieri a avut loc ședința ordinară în sala de ședințe a primăriei Făgăraș. Pe ordinea de zi s-a aflat și regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenului de atestare a persoanelor fizice în vederea ocupării funcției de administrator de imobile.

sedinta 2 Problema a fost dezbătută de consiliul local în urma numeroaselor incidente și nemulțumiri pe care locatarii le-au avut în ultima perioadă cu administratorii care nu au gestionat adecvat activitatea la asociații.

blocuri-fataAstfel, la ședința ordinară de ieri s-au stabilit normele exacte pentru examenul de atestare și punctajul pe care trebuie să îl obțină candidații pentru postul de administrator. Aceștia vor fi supravegheați de o comisie de atestare formată din viceprimarul Cătălin Cîrje și consilierii locali Alexandru Motoc și Dan Tătar. În comisia de contestații a fost desemnat consilierul local Cosmin Poparad.

Pentru înscrierea la examenul de atestare, solicitanții trebuie să se prezinte cu următoarele documente:
-curriculum vitae;
-copii după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie(dacă este cazul);
-copii după actele de studii și cursuri de calificare;
-certificatul de cazier juridic;
-dovada că sunt apți medical și psihologic pentru desfășurarea activității de administrator de imobile.

La depunerea dosarului, candidații trebuie să prezinte și originalele actelor care sunt anexate la dosar în copie.

Testul pe care îl vor susține candidații constă într-o probă scrisă compusă din 30 de întrebări tip grilă și două spețe. Fiecare întrebare se notează cu două puncte și fiecare speță cu 20 de puncte. Pentru a promova acest test, fiecare candidat trebuie să obțină cel puțin 80 de puncte. Rezultatul testării va fi afișat la sediul primăriei Făgăraș în termen de 5 zile de la data susținerii acestuia, iar eventualele contestații vor fi depuse în termen de două zile de la afișare tot la sediul primăriei.

LĂSAȚI UN MESAJ