Primăria Făgăraș anunță dezbatere publică pentru îmbunătățirea regulamentului privind concursul de proiecte finanțate de municipalitate- Bugetare Participativă. Dezbaterea publică se va face în modul hibrid, adică prin prezență fizică, în limita a 15 persoane, în sala de ședințe a Primăriei Făgăraș, dar și online pe platforma Zoom la adresa: https://zoom.us/j/98474072454…
Dezbaterea va avea loc simultan, prezență fizică și online, în data de 24 februarie, de la ora 18.00. Pentru a aduce ideii și recomandări privitoare la regulamentul de participare la Bugetarea Participativă, ar fi indicat să consultați înainte, actualul regulament care poate fi găsit aici: :https://bp.primaria-fagaras.ro/regulament
Propunerile și amendamentele pot fi trimise până la data de 24 februarie, prin e-mail la adresele: proiecte@primaria-fagaras.ro sau bpfagaras@gmail.com. De asemenea, pot fi depuse la Registratura Primăriei Făgăraș, de luni până joi, între orele 8:00 – 16:30 și vineri, între orele 8:00 -14:00.