Compania de Drumuri a scos la licitație în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, SEAP un contract de aproape 38 de milioane lei pentru reparații capitale și consolidări în zona dealurilor de la Perșani, pe DN 1 Brașov – Făgăraș. Este un contract pentru reconfigurarea traseului DN 1 pe aproximativ un kilometru în județul Brașov, retrasarea virajelor periculoase și execuția unui viaduct cu o lungime de 143 de metri, o zonă cunoscută drept „punct negru” din cauza virajelor strânse. Contractul are o durată de 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție. Concret, în zona curbelor periculoase de pe dealul Perșani ,,…se vor retrasa cele două curbe cu raze de 28,5 metri. Noile curbe vor avea raze de 55 de metri și lungimi ale clotoidelor (curbă plană, a cărei curbură într-un punct este proporțională cu lungimea arcului cuprins între alt punct fix al curbei și cel considerat) de minimum 45 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi viaductul cu o lungime de 143 de metri” arată documentația pe care a consultat-o Economedia. Viabilitatea structurii va fi de cel puțin 100 de ani, potrivit caietului de sarcini.