Firma care va administra iluminatul public din municipiul Făgăraș și-a început activitatea. Cetățeniiau la dispoziție, începând de astăzi, un număr de telefon unde pot sesiza apariția defecțiunilor la rețeaua de iluminat public.
Dispeceratul național poate fi apelat 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numărul cu tarif normal0751 586462. Apelurile sunt preluate de un operator care va acţiona rapid pentru a informa echipadin municipiul Făgăraș care va remedia problemele din teren.De asemenea, sesizări pot fi trimise și prin e-mail la adresa: dispeceratfls@gmail.com.
Sesizările vor fi soluționare în maximum 24 de ore, în cazul deficiențelor minore, și în cel mult 72 de ore dacă există avarii serioase la rețea. Angajații Flash Lighting Services sunt deja pe teren pentru identificarea și remedierea problemelor existente.
Reamintim că iluminatului publicdin municipiu a fost concesionat pentru o perioadă de 10 ani. Contractul a fost semnat în 3 decembrie, după ce Consiliul Local a adoptat o hotărâre în acest sensîn ședința din 28 noiembrie.
Municipiul nu va mai fi împânzit de cabluri, acestea urmând să fie introduse în subteran, de anul viitor, începând cu străzile principale din oraș. Compania va avea la dispoziție doi ani, de la ordinul de începere a lucrărilor, pentru a moderniza și extinde rețeaua electrică. Prin înlocuirea corpurilor de iluminat clasice cu unele ecologice, consumul de energie electrică va scădea cu cel puțin 40% și poluarea va fi redusă.
Pe de altă parte, se va ocupa de întreținerea iluminatului public.De asemenea, în perioada 2020 – 2030, aceeași firmă va realiza iluminatul ornamental festiv de sărbători.