În fiecare an, primarul are obligația să întocmească un plan de acțiuni sau de lucrări de interes local conform căruia persoanele beneficiare de ajutor social din municipiul Făgăraș desfășoară orele de muncă ce trebuiesc prestate pentru sumele acordate cu titlu de ajutor social. Raportul de specialitate nr. 74 din 10 ianuarie 2022 al Direcţiei de Asistenţă Socială, prin care se propune aprobarea planului de acţiuni sau lucrări de interes local pentru anul 2022, a fost supus spre aprobare consilierilor locali, în ședința ordinară a lunii ianuarie. Conform prevederilor art. 6 alin. (2) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat conform cărora primarul are obligaţia să întocmească un plan de acţiuni sau de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă care trebuiesc prestate pentru sumele acordate cu titlu de ajutor social de către persoanele majore şi apte de muncă, să ţină evidenţa efectuării acestor ore şi să asigure instructajul privind normele de tehnică a securităţii muncii pentru toate persoanele care prestează acţiuni ori lucrări de interes local, acest plan de acţiuni sau lucrări de interes local se aprobă anual prin hotărâre de Consiliului Local, lucru care a fost făcut la ultima ședință de consiliu.
Ce au de făcut persoanele apte de muncă şi majore care trebuie să presteze ore de muncă în folosul comunității pentru sumele acordate cu titlu de ajutor social, puteți vedea în referatul de specialitate prezentat în fața consilierilor și pe care îl găsiți AICI
poza:arhiva